Saturday, March 2, 2013

MY SNEAKERS MORE CLEANER THAN YOURS

Since I've italian classes on Saturday morning I like to wear something very comfortable and simple but also something that I can photograph later for my blog. I really try to make more posts but this required really hard work and discipline.
So, back to the outfit - as I say, I like to go very simple to school. This is very simple and comfy but I think the blazer gives "that certain something". What do you think? :)
Desde que voy los sabado a la classe de italiano me guste vestir muy comfortable y simple; pero también algo que pueda hacer luego fotos para mi blog. De verdad que intento hacer mas foto pero eso necesita mucho disciplina.
Como dije, me gusta irme muy simple a la escuela. Y este look es muy simple y comfortable pero creo que el blazer da el toque "especial". 
xo, Rocio












Blazer: Zara
Shirt: Zara
Leggins: American Apparel
Sneakers: Nike
Bag: H&M
Nail Polish: Kiko

1 comment:

  1. Me encanta tu estilo y todos tus looks, este en concreto me tiene enamorada. ¡Te sigo desde ya! Me gustaría invitarte a que pasaras por mi blog y, si te gusta, seguirme ;)

    http://vintageshoesforher.blogspot.com.es/
    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...