Thursday, May 30, 2013

BOYFRIEND JEANS


Sun is definitely arriving also in New York (Today the thermometer shows 30° wuhuuuuu:D).
My friend took this pictures this Monday. It was such a beautiful day. We went a little bit shopping and finished this day with a dinner outdoor enjoying the last ray of sunlight. 
I wore for this day my Chanel espadrilles and my new Jacket from Zara (I'm sooo in love with this jacket. It's perfect for spring and cold summer nights). And also my new Zara bag (which was actually $129.00 and I bought it for only $50.00). 
So, hope you've also such a beautiful summer like weather. :D Enjoy it!

El sol esta definitivamente llegando también a Nueva York (hoy, el termometro enseña 30° wuhhu:D).
Mi amiga hizo estas fotos este lunes. Era un día tan bonito; nos fuimos un poquito de compras y acabamos con una cena fuera disfrutando de los últimos rayos de sol. 
Llevaba los zapatos perfecto para un día tan bonito; los de Chanel. Combinandolo con mi chaqueta de Zara (que es perfecta para la primavera y para noches fría de verano). Y mi nuevo bolso de Zara (que el precio era de $129 y yo lo compre por solo $50). 
Ojalá también tenéis un día tan maravilloso y veraniego como yo. :D Disfrutarlo!

xo, Rocio














Jacket: Zara
Shirt: Forever21
Jeans: Zara
Espadrillas: Chanel
Bag: Zara
Sunglasses: Gucci
Rings; Cheap Monday & Forever21

1 comment:

  1. Vistes muy comoda . Se ve en tus ultimas fotos.
    Pero siempre estas muy bella.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...