Tuesday, July 2, 2013

RAPSODIA


I saw yesterday some very old pictures from my iPhone and found under it also one of Rapsodia. I was already with the spring-summer13 collection in love and more now with the fall-winter13!
The clothes have something very gipsy (and I loooove that), comfortable, dreamy and playful. What would I do to buy me some stuff here. I've already asked if they have an online store or somewhere a stockist - but no chance! They only sell it in stores in south america; lucky ones.

Ayer mire un par de fotos viejas en mi iPhone y encontré entre ellas una de Rapsodia. Ya estaba enamorada con la colección de spring-summer13 y mas lo estoy con la colección de fall-winter13!
Las ropas tienen un estilo muy gipsy ( y eso me encanta), confortable, distraído y muy adornado. Que daria yo para comprarme un par de sus piezas. Ya pregunte si lo vendían online o en una otra tienda - pero sin éxito! Solo lo venden en tiendas en el sur de america; que suerte tienen.

xo, Rocio











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...