Tuesday, August 13, 2013

MAXI DRESS


Summer is almost over here in Switzerland, so I'm enjoying every single minute of sunshine. I told you, that I bought my button up maxi dress at Zara. As long as the weather allows me to wear it as a dress (and not how planed as a shirt/dress = like in the Zara autumn/winter13 campaign) I'll do it. 
Hope you're also enjoying the summer before it's gone. 

El verano esta a punto de terminar aquí en Suiza. Así que mas que nunca estoy disfrutando los ultimos rayos de sol. Ya os conte, que me compré el vestido del Zara. Mientras que el tiempo me lo permita, me lo pondré como vestido (y no como pensé llevarlo estilo camisa/vestido = como en la nueva campaña del Zara). Ojalà que tambien estéis disfrutando del verano antes de que termine. 

xo, Rocio











Dress: Zara
Boots: Topshop
Bag: H&M

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...