Wednesday, September 11, 2013

CUT OUT BOOTIES


Even if it's my second week in my new work here in Munich, I realized, how much I'm enjoying this kind of work, how lucky I am to have this opportunity and so lovely people around me, who make this whole thing possible. I really appreciate it and will do the best of it. 
By the way.. this are some pictures from my last weekend in Zurich. Enjoying the weather and some of my new clothes I bought in Malaga. :)

Aunque se trata primero de la segunda semana de mi nuevo trabajo aquí en Munich, me di cuenta de lo mucho que me gusta este tipo de trabajo. Y lo afortunada que soy tener esta oportunidad y gente tan encantadora al rededor de mi, que hacen todo esto posible. Lo agradezco mucho y seguro que voy hacer el máximo y lo mejor posible. 
Por cierto.. Estas son algunas fotos de mi ultimo fin de semana en Zurich. Disfrutando del tiempo y como siempre, llevando mis ultimas compras (las de Málaga. :) 

xo, Rocio














Jeans Jacket: Zara
Romper, Boots, Bag: Stradivarius
Sunglasses: Zara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...