Tuesday, September 10, 2013

STRIPES


I'm taking this look since New York with me, waiting for the perfect occasion to wear it...
The perfect occasion never came.. so I wore it for some shopping in spain. Surely I also brought some flat shoes with me. I had so much different outfits to shoot but after I getting a new haircut, I had a little "crisis" (same old story with women and their hairs :P). So now.. slowly but surely I dare to show you my hair.. :D haha
I hope, that the change of city brings me more time - to spend it for what I really love.. fashion.

Ya llevo este look desde Nueva York con migo, esperando para una ocasión perfecta...
La oportunidad nunca llego.. así que me lo puse para ir de compras. Por supuesto también me lleve un par de zapatos bajos. Tenia tantos looks diferentes para enseñar, pero después de que me cortaran mi larga melena (hay las mujeres y los pelos.. siempre lo mismo :P), tuve digamos una pequeña "crisis".
Y ahora.. con el tiempo me voy atreviendo a enseñaros mi nuevo corte.. :D
Ojalá, que el cambio de ciudad me de también mas tiempo para investirlo en lo que de verdaderamente me gusta - la moda. 

xo, Rocio





Shirt: New Yorker
Dress: Blanco
Shoes: Pull & Bear

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...