Friday, October 18, 2013

TARTAN


It's the pattern that I love the most this season. I went to the city to buy some stuff for my next DIY (soon on the blog). You can see on my Instagram (@laperchablog) in which direction it goes.
Wish you a wonderful Friday. :)

Es el estampado que mas me gusta de esta temporada. Fui a la ciudad para comprar algunas cositas para mi próximo DIY (ya mismo en el blog). En mi Instagram (@laperchablog) podéis ver en cual dirección me dirijo esta vez. 
Que tengáis un viernes maravilloso. :)

xo, Rocio















Shirt & Pants: Pull&Bear
Shoes: Zara
Bag: Spain

4 comments:

  1. simply gorgeous :)

    love the bag so much!

    http://behindcatiseyes.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Un look genial! estás realmente perfecta! Pensaba que era un mono, queda muy original, y los zapatos dan un toque perfecto!

    Pásate por mi blog, tengo nuevo post! Un besazo!
    http://merezcounosblahnik.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...