Monday, January 6, 2014

SPORTY


My first post in 2014.. Since I was sick over new year, I couldn't post earlier something. So I hope you all had an amazing new year's eve and also that all your dreams, your wishes and your 2014 resolutions come true.
I'm still a little bit sick, so I choose for this Sunday something really comfortable. Who said trainer could only be woren at home? For me, it's definitely not de first (and also not the last) time I'll wear it outside. What do you think?

Mi primer post en el 2014.. Como estuve con gripe en noche vieja, no llegaba a publicar algo antes. Así que espero que todos hayan tenido una increíble noche vieja y que todos sus sueños y deseos se cumplen en el 2014. 
Todavía no me siento 100%, así que e elegido para este Domingo algo muy casual. Quien dijo que los trainer solo se puede llevar en casa? Para mi no era la primera (ni la ultima) vez que lo llevo para salir. Que os parece?

xo, Rocio









Coat: H&M
Shirt: D&G
Jogging Pants: Zara
Bag: Zara
Sneakers: Vans

5 comments:

  1. lovely look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hola guapa quieres participar en un sorteo que estoy realizando de la mano de Dresslily? La ganadora podrá elegir de entre 6 productos.
    Muchas gracias y suerte !!!
    http://memoriesapril.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...