Thursday, January 9, 2014

THEY SAY NEVER COMBINE BLACK AND BROWN


Yes, I know - there are many style/fashion codex written about combining black and brown. I don't read it anywhere, but they told me that's a really big NO GO. What can I say - I just love this two colors in combination. And since when became fashion about obeying the rules? In my eyes, fashion is a lifestyle, an expression of yourself. Fashion should make fun and what makes more fun than ignore and break the rules?!

Si, lo se - hay muchos códice escrito de estilo/moda y sobre combinar negro y marron. Yo no se donde esta escrito eso, pero me dijeron que eso es imposible. Que puedo decir - me encanta esto dos colores en combinación. Y desde cuando se convirtió la moda en obedecer las reglas? Para mi, la moda es un estilo de vida, una expresión de ti mismo. La moda debe ser la diversión y que es mas divertido que pasarla por alto y romper las reglas?!

xo, Rocio









Coat: Zara
Sweater: Vero Moda
Pants: New Yorker
Bag: Zara
Slipper: Pull&Bear

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...