Friday, April 18, 2014

HAPPY EASTER!


Finally! Easter weekend is here - it's not only the time you spend with your family and eat a lot of things, it's also 4 days of recovery. Since my mother has to work this weekend, I think I'll sleep the most of the time. :)
I wore yesterday my sandals (a gift from my friend <3), which I searched since last summer - they remind me of spain and my family. They're giving me a little bit the feeling of being there. What do you think of this shoes?

Por fin! El fin de semana de pascua esta aqui - no es solo el tiempo en que se pasa todo el día con su familia y comiendo, si no también son 4 días de recuperación. Como mi madre tiene que trabajar este fin de semana, creo que yo me voy a recuperar la mayor parte del tiempo. :)
Me puse ayer mis sandalias (un regalo de mi amiga <3), que buscaba desde el verano pasado - me recuerdan a España y a mi familia. Me dan un poco la sensación de estar allí. Que pensáis de estos zapatos?

xo, Rocio








Sweater: Pull&Bear
Jeans: American Eagle
Hat: H&M
Backpack: Chanel
Shoes: Spain 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...