Monday, May 12, 2014

BLUE MOOD


I was the las three weeks trying to find out, which school I should start. There was on the one hand Interior Design and on the other hand a Bachelor in General Management. Since I've done the apprenticeship and the vocational baccalaureate in the commercial sector, the bachelor would be the next logical step in my "career". But does this really make me happy? I don't know.. I love to create things, not only clothes but also furnitures and search for them the right place. Unfortunately, the school for Interior Design was completely booked out and I was on the waiting list. So, I decided to subscribe me also in the General Management school.
Last week I recieved the great news; they’ve a place for me - So, I'll start this august the Interior Design school. I'm so happy and excited, that I finally can make a school with a lot of passion. Where it has no limits for your imagination, fantasy and inspiration. And there is not only right or wrong but also a maybe.
I'm sure, I'll do once also the Bachelor, just not yet.. :)

Estuve las últimas tres semanas tratando de averiguar, que escuela debería hacer.
Por un lado me interesaba el interiorismo y por el otro lado podía hacer el Bachelor en dirección general. Desde que hice el aprendizaje y el bachillerato profesional en el sector comercial, serie el siguiente paso lógico en mi “carrera” el Bachelor. Pero eso me hace feliz? No lo sé.. Me encanta crear cosas, no solo ropas, sino también muebles y buscar luego el lugar correcto. Por desgracia, la escuela de Diseño de interiores estaba completamente lleno y yo en la lista de espera. Así que decidí suscribirme también en la escuela para el Bachelor.
La semana pasada entonces la super noticia; tenían un sitio libre para mí – así que, a partir de este agosto estaré estudiando Interiorismo. Estoy muy feliz que por fin puedo hacer una escuela con bastante pasión. Un curso, donde la imaginación, la fantasía e inspiración no tiene límite. Y donde no hay solo correcto o falso, sino también un tal vez.
Estoy segura, que mi Bachelor en dirección general también lo voy a hacer, solo no por el momento.. :)

xo, Rocio











Jacket: H&M
Shirt: from my brother
Pants: Zara
bag: Antik Batik
Sandals: Zara

1 comment:

  1. Amazing mix of styles! Love the jacket and the sandals! Totally trendy look! xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...