Tuesday, August 12, 2014

AUGUST WISHLIST


Louis Vuitton bag / Zara sneakers / Topshop cape /
Topshop playsuit / Asos faux fur scarf / Asos clutch /
Natura/Bamba platform / Sophie Hulme key chain / Zara bag

My new wishlist with some "old" fashion trends, but still as cool as last season! As you can see, the clothes are going into colder days. And I even went to the summer holidays (counting the days). But since in Switzerland the summer is almost over and it's raining non stop (except today) I thought this would be convenient. This month's highlight? For me, the color burgundy! Even it was seen a lot last season, but this is such a great, elegant, vampiric and still romantic color, which practically screams for autumn. My next purchase will also be for sure this cute and fluffy (like the unicorn from Despicable Me) keychain. Obvious, it seems like the well-known Fendi Bag Bugs but I can't find them anymore and the Sophie Hulme keychain is way more affordable.

Mi nueva lista con algunas "viejas" tendencias, pero aun tan chulo como la temporada pasada! Como puede ver, las ropas van a direccion dias mas frios. Y yo ni siquiera fui a las vacaciones de verano (estoy contando los dias). Pero como en Suiza el verano esta por terminas y no para de llovera (menos hoy) pense que esto seria adecuado. Lo mas de este mes? Para mi, el color burdeos! Aunque ya se vio mucho la temporada pasada, pero este es un color tan elegante, con un toque vampiro y sin embargo romantico, que practicamente grita otoño. Ademas sera mi proxima compra seguro este llavero lindo y tan mullido (como el unicornio de MI villano Favorito). Obviamenta, parece a los bien conocidos Bag Bugs de Fendi, pero no los puedo encotrar mas y encima el llavero de Sophie Hulme es la manera mas asequible.

xo, Rocio

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...