Monday, August 4, 2014

STREET ART


Did I promised to much? Let me present you another amazing project of Schirka el Creativo. You'll find this piece of art by the Pfingstweid parking deck until the end of august. If you have time, then visit this place and get convinced by yourself. Get lost by the amazing work and the tiny tiny details. 
And whats better for my outfit than also something really playful, like the good old Disney characters? I found this amazing shirt (well, for me rather a mini dress) in H&M which let me walk down my memory lane to the time when my family and I visited Disneyland Paris. Clothes are not only a way to express yourself but also always connected to some memories. One more reason to love clothes and fashion!

He prometido mucho? Aquí os presento otro proyecto del grupo Schrika el Creativo. Encontraras esta obra de arte hasta final de agosto en los aparcamientos del Pfingsweid. Pásate por ahí si tienes tiempo y convencete por ti mismo. Piérdete en este increíble trabajo y sus detalles pequeños. 
Y que es mas adequado para mi look, que los personajes de Disney? Encontre esta camiseta (bueno, para mi mas bien un minivestido) fantástica en el H&M, que me deja soñar de los buenos viejos tiempos cuando mi familia y yo visitamos Disneyland Paris. Si es que ropas no solo son para expresarse sino también siempre están conectado con un recuerdo. Una razón mas, para amar las ropas y la moda! 

xo, Rocio















Jacket: Zara
Shirt/Dress: H&M
Short: H&M
Bag: Moschino
Shoes: H&M

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...