Thursday, August 7, 2014

WEDGES


While cleaning my wardrobe and my shoe collection, I found some really cute old pieces. Like this pair of super comfortable wedges. Perfect for a mix between a casual summer outfit and yet some wedges to be some centimeters bigger. 
I love to strive against the stream, so wen everybody is wearing sneakers (because it's the latest trend), I prefer heeled shoes. Sure, I also wear sneakers during the day. I've always been that kind of person, which loves it casual during the day and crazy, elegant and principal thing - heeled - during the night. I wan to see differences between day and night / work and going out. 

Al limpiar mi armario y mi colección de zapatos, me encontre con algunas piezas antiguas pero chulas. Como por ejemplo estas cuñas cómodas. Perfecto para una mezcla de un look veraniego y casual y aun unos tacones para ser unos centímetros mas alta.
Me encanta nadar contra la corriente, por lo que cuando todo el mundo lleva tenis (como es la ultima tendencia), prefiero yo los zapatos de tacón. Claro, también me pongo tenis durante el día. Siempre he sido ese tipo de persona, que le encanta casual durante el día y loca, elegante y sobre todo - con tacón - durante la noche. Quiero ver diferencias entre el día y la noche / trabajo y salir. 

xo, Rocio
 







Jacket: Zara
Shirt: H&M
Jeans: Zara
Bag: Chanel vintage
Wedges: Stradivarius

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...