Thursday, September 11, 2014

GOLDEN ACCENT


I'm back from my holidays in a relaxing and powerful mood. Full of energy and enthusiasm for my school and some new projects, which my friends and I have planned (let me tell you.. it has todo a lot with fashion, art and the most important thing: FUN).
After being almost one month in abstinence from the whole world wide web and the social media.. I'm ready to start working again on my dreams and my goals. 
As I noticed the internet didn't work, I also didn't took it really seriously to photograph every outfit I wore; to be exact, I took pictures of 2 outfits! Yeah, I know.. not really productive, but that's how holidays have to be. 
I had to struggle a little bit with sitting down and getting back in the routine of blogging.. But now, I'm here and I hope you enjoy my blog more than ever before. :)
And I hope also, you guys had an awesome summer and unforgettable holidays.. :)

Ya e vuelto de mis vacaciones; relajada y descansada. Llena de energía y entusiasmo para mi escuela y algunos nuevos proyectos, que hemos planeado mis amigos y yo (os digo.. tiene que ver mucho con la moda, el arte y lo mas importante: DIVERSION!).
Después de estar casi un mes de abstinencia de la web y las medias sociales, estoy lista para empezar a trabajar de nuevo en mis sueños y mis metas. 
Como me di cuenta de que el internet no funcionaba, no lo tome muy serio de fotografiar cada look que llevaba, para ser exacta, tome fotos de 2 looks! Si, lo se.. no es realmente productivo, pero así es como vacaciones tienen que ser. 
Tuve que luchar un poco con sentarme y meterme de nuevo en la rutina de bloguear.. Pero ahora estoy aquí y espero que disfrutéis mi blog mas que nunca antes. :)
Y ademas espero que vosotros también teníais un verano impresionante y unas vacaciones inolvidables.. :)

xo, Rocio










Jumpsuit: H&M
Bag: Antik Batik
Shoes: Zara
Sunglasses: Zara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...