Friday, March 20, 2015

HEART


Hey guys!
Today I wanted to show you a look I wore some weeks ago; I just didn't found the time to post it earlier. I guess, I underrated the school combined with a part-time job.
Anyways; I loved the idea of this outfit. It has something really sporty - it reminds me a lot of Baseball; the New York Yankees.. but still it's very comfy and classy.

Wish you a nice Friday!

Hola a todos!
Hoy os quiero mostrar un look que me puse hace unas semanas; simplemente no encontre el tiempo para publicarlo antes. Supongo que e subestimado la escuela combinado con un trabajo a tiempo parcial.
De todas formas; me encanto la idea de este look. Tiene algo realmente deportivo - me recuerda un monton al beisbol; los Yanquis de Nueva York.. pero sigue siendo muy comodo y clasico.

Que tengais un buen viernes!

xo, Rocio
















Jacket: H&M
Shirt: H&M
Pants: Zara
Sneakers: Comme des Garçons
Bag:

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...