Monday, May 4, 2015

MAY WISHLIST

Loewe bag / Zara dress / Zara bikini / Zara dress / Jaimie Nicole bracelet/ 
Tommy Hilfiger boots / Topshop suede Skirt / Zara sandals / Coach swagger bag
Adidas sneakers (bliss coral, semi solar pink and dark green) / Ashish sequin jeans

It's one of the things you can't control in Life and on Earth - the weather. Where people have already summery 28 degrees we've again rainy days (but it's still warm - it's like miami in august).. So I've no other choice than dreaming of the sun. I create my little summer/may-wishlist during this days - and as you can see; there's a lot of colors involved.
Something I really need in my wardrobe and my life is this beautiful and simple Loewe bag - I can't wait till the aw15 collection is finally in the stores! And something I want to do by my own, are these freaking cool disco pants / sequin jeans - but just to search the right sequin fabric it's a big challenge. I'll keep you updated. :)

Es una de las cosas que no podemos controlar en la vida ni en la tierra - el clima. Cuando la gente en ya tienen veraniegos 28 grados tenemos nosotros una vez mas días lluviosos (pero siendo bastante calentito - es como en Miami en el mes de agosto).. Así que no tengo mas remedio que soñar del sol. Cree mi pequeña lista de deseos para el verano/ para mayo - y como podéis ver e incluido muchos colores.
Algo que realmente necesito en mi armario y mi vida es este bolso hermoso y tan simple de Loewe - no puedo esperar hasta que la colección de otoño/invierno 15 salga en las tiendas! Y algo mas que quiero hacerlo yo misma, son estos chulisimo jeans con lentejuela - pero solo la busca de una tela de lentejuelas que me guste es ya un gran desafío. Ya os mantendré informando. :)

xo, Rocio

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...